Certificare ISO 9001

Despre

Standardul ISO 9001:2015 stabileste cerintele pentru implementarea unui sistem de management al calitatii si ofera orientari si instrumente pentru societati si organizatii care doresc sa se asigure ca produsele si serviciile lor indeplinesc cerintele clientului, iar calitatea este imbunatatita in mod constant.
Acesta poate fi utilizat de catre orice organizatie, indiferent de dimensiune sau domeniu de activitate si poate fi certificat.

Cere oferta acum

Beneficii certificare ISO 9001

  • Cresterea veniturilor prin flexibilitate si raspunsuri rapide la oportunitatile pietei
  • Reducerea cheltuielilor prin eficientizarea utilizarii resurselor
  • Reducerea cheltuielilor prin eliminarea neconformitatilor
  • Cresterea satisfactiei si loialitatii clientilor
  • Stabilirea si optimizarea canalelor de comunicare dintre diferitele niveluri ale organizatiei
  • Angajati motivati, dedicati, responsabili si implicati in cadrul organizatiei
  • Incredere partilor interesate in ceea ce priveste coerenta, eficacitatea si eficienta organizatiei

 

Etape certificare ISO 9001

  • Completarea si transmiterea cererii de oferta
  • Transmiterea ofertei catre client
  • Acceptarea ofertei si semnarea contractului de evaluare a conformitatii
  • Inregistrarea clientului
  • Desemnarea echipei de audit (auditori si/sau experti tehnici)
  • Intocmirea planului de audit
  • Pregatirea documentelor necesare realizarii auditului de certificare ISO 9001
  • Desfasurarea auditului de evaluare
  • Intocmirea raportului de audit
  • Evaluarea raportului de audit si luarea deciziei privind emitere certificat ISO 9001
  • Audit de supraveghere I - la 12 luni de la emiterea certificatului ISO 9001
  • Audit de supraveghere II - la 24 luni de la emiterea certificatului 9001
  • Audit de recertificare - la 36 luni de la certificarea initiala pentru asigurarea continuitatii procesului de certificare ISO 9001.