Certificare ISO/IEC 20000-1

Despre

Standardul SR ISO/IEC 20000-1:2020 specifica cerintele pentru ca o organizatie sa stabileasca, sa implementeze, sa intretina și sa imbunatateasca continuu un sistem de management al serviciilor (SMS). Toate cerintele specificate in acest document sunt generice și sunt aplicabile tuturor organizațiilor, indiferent de tipul sau dimensiunea organizatiei sau de natura serviciilor furnizate.

Cere oferta acum

Beneficii certificare ISO/IEC 20000-1

  • Cresterea veniturilor prin flexibilitate si raspunsuri rapide la oportunitatile pietei
  • Reducerea cheltuielilor prin eficientizarea utilizarii resurselor
  • Reducerea cheltuielilor prin eliminarea neconformitatilor
  • Cresterea satisfactiei si loialitatii clientilor
  • Stabilirea si optimizarea canalelor de comunicare dintre diferitele niveluri ale organizatiei
  • Angajati motivati, dedicati, responsabili si implicati in cadrul organizatiei
  • Incredere partilor interesate in ceea ce priveste coerenta, eficacitatea si eficienta organizatiei

 

Etape certificare ISO/IEC 20000-1

  • Completarea si transmiterea cererii de oferta
  • Transmiterea ofertei catre client
  • Acceptarea ofertei si semnarea contractului de evaluare a conformitatii
  • Inregistrarea clientului
  • Desemnarea echipei de audit (auditori si/sau experti tehnici)
  • Intocmirea planului de audit
  • Pregatirea documentelor necesare realizarii auditului
  • Desfasurarea auditului de evaluare
  • Intocmirea raportului de audit
  • Evaluarea raportului de audit si luarea deciziei privind emitere certificat SA 8000
  • Audit de supraveghere I - la 12 luni de la emiterea certificatului SA 8000
  • Audit de supraveghere II - la 24 luni de la emiterea certificatului SA 8000
  • Audit de recertificare - la 36 luni de la certificarea initiala pentru asigurarea continuitatii procesului de certificare SA 8000.